۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۶۰۳۲۸
آیت الله اعرافی:

قم باید در خدمت به مردم نمونه باشد | لزوم توجه مسؤولان به جایگاه فراملی قم

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که هیچ شهری در كشور ویژگی های استان قم را ندارد، تأکید کرد: باید جایگاه فراملی قم مورد توجه مسؤولان كشور باشد.
آیت الله اعرافی در دیدار استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه  امروز در دیدار نوروزی استاندار قم طی سخنانی با اشاره به حاكمیت نگاه راهبردی در استان قم، از هماهنگی و تلاش مجموعه دستگاه های دولتی برای توسعه استان و پیشبرد اهداف نظام قدردانی كرد.

آیت الله اعرافی مركزیت حوزه های علمیه جهان تشیع در قم را مورد توجه قرار داد و با بیان اینكه هیچ شهری در كشور ویژگی های استان قم را ندارد، افزود: باید جایگاه فراملی قم مورد توجه مسئولان كشور باشد.

وی نهاد استانداری را پیشانی دستگاه های دولتی استان عنوان و اضافه كرد: مسئولان این نهاد بایستی در راستای شناساندن جایگاه و ظرفیت های استان قم به مدیران ارشد نظام تلاش داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه كشور در ادامه با بیان اینكه قم مظهر تجلی معارف اسلامی در همه زمینه هاست گفت: سالم ترین دستگاه های دولتی كشور باید در قم باشند و در پاسخگویی به نیازهای مردم الگوی سایر استانها باشیم.

آیت الله اعرافی همچنین نیازهای نسل جوان را مورد توجه قرار داد و گفت: توسعه اماكن ورزشی، موزه ها و تئاتر و سینما در راستای افزایش نشاط در جامعه بایستی با قوت توسط مسئولان دنبال شود.

مدیر حوزه های علمیه كشور در پایان بحث خدمات رسانی به مسافران نوروزی در قم را مورد توجه قرار داد و از زحمات و تلاشهای مسئولان در این زمینه قدردانی كرد./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات